dinsdag 24 januari 2012

Happy Hooking

Eén van  de leukste en meest inspirerende (haak)blogs, vind ik toch wel die van Lucy en haar blog genaamd, Attic 24. Ik heb al eerder voor mijn cursisten het patroon van de vogeltjes vertaald en nu ook die van dit leuke bloem kussen. Zie link: Blooming Flower Cushion

Zo leuk om te doen en als je het eenmaal even doorhebt, hoef je er bijna niet meer over na te denken. Heerlijk dus om zo even tussen door te pakken. Daar wordt ik nu blij van, dit soort momentjes even voor mijzelf en dan nog bezig zijn met heerlijke kleurtjes. Ik gebruik Drops 'Paris' een lekker dikke katoen. Het geeft een erg mooi effect.
En ja.....een kussen hoef je er natuurlijk niet van te maken. Je kunt ook denken aan pannenlappen bijv. (in dat geval had ik wat eerder moeten stoppen) of een tas.
Maar je kunt ze ook gewoon ter applicatie ergens op naaien. Verzin maar..... Dat is nu zo leuk als je zelf iets creëert. Jij bepaald; het materiaal, de kleuren en wat je er mee doet.

Hoe fijn is het om lekker creatief bezig te kunnen zijn!!!






Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook zo'n fan van haar blog en dit patroon is inderdaad zo leuk om te doen en het resultaat is ook zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een schitterend blog, erg inspirerend ook!
    Jou creatie is ook geweldig. Zelf ben ik ook een fan van Drops Paris,het haakt prachtig.
    Heerlijk hè, zo'n momentje voor jezelf en dan lekker haken? Kan ik ook zo van genieten, kids de deur uit en haken maar haha!
    Groetjes, amarins

    BeantwoordenVerwijderen